mandag den 15. april 2013

En af de flade

Jeg skal have syet nye tasker til vores iPads. Tasker som børnene selv kan åbne og lukke. Lige nu tester jeg tykkelse, størrelse og lomme til ledning...
Jeg er også blevet helt vild med at quilte, øvelse gør mester og nu sidder den "lige" i skabet, hvis jeg selv skal sige det : )







I aften står den på 1 times målrettet træning.
"Gør figuren sommerklar"
Ind over med det 6 mandage i streg og kom så an med badetøjet...
Gid det var så let !
Efter 2 fødsler trænger kroppen til en opstrammer...
Men hvornår, hvordan og hvor længe.







6 kommentarer:

  1. Det er en lækker Ipad taske, lækkert stof og fedt med den kontrast tråd til :)
    KH Lena

    SvarSlet
  2. Hvor er den fin, har også selv lige fået syet iphonesleeves hele 6 stks og skal nu også igang med et ipadcover til min nyindkøbte iPad;-)

    SvarSlet
  3. Meget flot! Er helt vild med stoffet og kontrasttråden.

    SvarSlet
  4. Superstjerne flot sleeve - kan godt lide detaljen med neon mærket...

    SvarSlet
  5. Det ser rigtig godt ud..:) Jeg mangler selv et sleeve - og en toilettaske.. Har du fulgt en DIY eller kan du måske guide lidt?:) Synes den quiltede version er vildt lækker.
    KH Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Anne.

      Tak for de pæne ord. Jeg har brugt samme fremgangsmåde som du finder her http://fruflittig.blogspot.dk/2012/03/diy-toilettaske.html, bare med nogle andre nogle mål. Hvis du ikke syer bund i tasken, bliver den helt flad som den jeg har lavet. Så har jeg også brugt volumenvlies for at stabilisere og gøre den lidt mere luftig (puf)
      Et godt råd er at sy tæt på lynlåsens afslutning, det giver et flot resultat.
      Håber du kan bruge mit svar og glæder mig til at se hvad du får fremstillet... Ü

      Kh Anja.

      Slet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...