torsdag den 12. september 2013

Chris buks med neon piping

I stof & stil fandt jeg det her bløde grå isoli med glimmer pletter. Du kan købe det HER. Syede koral neon pipingbånd på lommerne og linning med elastik, super nemt og pigen er glad. Var lidt bange for, om pletterne ville forsvinde i vask, men de er der stadig efter 3 vask Ü





Det er i Krea klubben i aften at det sker...Jeg skal have syet halsrib på 2 bluser....
Håber virkelig at det bliver godt og at jeg ikke ødelægger hele mit store stykke arb.
De gange jeg har prøvet, er det blevet for stort, for småt, for skævt og for rynket.
God aften Anja.

9 kommentarer:

  1. De er bare super fede!

    SvarSlet
  2. Hvor er de fede... og så smarte til den nye t-shirt ;-)

    SvarSlet
  3. Held og lykke med ribben. Fedt stof.

    SvarSlet
  4. Så fine! Lækker detalje med piping - nu må jeg snart få gang i ham Chris ;)

    SvarSlet
  5. De er så fine - får altså helt lyst til at få et par selv... Altså, TIL mig selv ;-) Må lige ud og lure nærmere i Stof &Stil!

    SvarSlet
  6. Så flotte bukser, og så fint stof!

    Syer du dem på alm symaskine, eller har du sådan en coverlock maskine? ;-)

    Rigtig god ny uge, Anja!

    Kh Marthe


    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Marthe.
      Jeg har syet dem med en coverlocker og med sikkerhedssøm.
      Kh Anja.

      Slet
  7. Hvor er de smarte. Jeg har også luret på det stof men lod dem netop ligge fordi jeg var bange for at det glimmer ville falde af....Carla piller det sikkert af, hvis hun får muligheden, men hvis stoffet stadig er der næste gang jeg skal shoppe stof, må det vist med hjem.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  8. Hvor er det nogle seje bukser! er vild med det stof, men jeg har en pilfngerdatter der nok ikke kan lade glimmeret være. Men en oversized kjole til mig selv kunne jeg nu godt se det i :-)

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...