mandag den 13. oktober 2014

Træf i æ krea klub

I lørdags var jeg til krea træf i borgerhuset i Rødekro. Det var æ krea klub med den skønne formand, der havde arrangeret og det var så hyggeligt. Det er 4 gang jeg er afsted til træf og selvom vi skriver sammen dagligt, så er det altid skønt at mødes rigtigt, få sat ansigt på hinanden og få en god snak. 






Vi skulle alle have en gave med til pakkeleg og jeg vandt det her flotte billede af Maria Skytte. Jeg er virkelig glad for det og så er det utrolig motiverende. 


Vi var også så heldige at få en goodie bag... 


Jeg vandt også en ekstra gave... 


Havde en skøn dag, fik ikke syet så meget, men fik derimod snakket med en masse dejlige piger. 











1 kommentar:

  1. Hvor ser det hyggeligt ud. Sådanne kreatræf er simpelthen så hyggelige, Det burde være alle ret at være med til sådan nogle ind i mellem :)

    Lækre ting du fik med dig hjem.

    Kh. Linette

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...